2014. szeptember 9., kedd

Egyre fogy a szabadság...

                       Hali! :)
          Na igen...a vakációm utolsó hetén még mindig anyámmal vitázok. Kb 2 hete festettem hajat. :D És most újra akartam, de majd 3 het mulva lehet csak...na de lesz 1 darab kék tincsem. :D Azért azis haladás. :D A vörösbe sexy lesz a kék. :3
Na ilyen lesz csak az alap más színű. :D

               Egy kis Gwendoline is szorúl a mai bejegyzésbe. Mivel nagy Trónok harca fanatikus vagyok ez alap. :D Brienne of Tarth/ Tarth-i Brienne a kedvenc karaktereim egyike, és az őt megformáló Gwendoline Christie is. :D Annyi jó kép van erről a nőröl, hogy az valami eszméletlen. Annyira szeretem a behind the scene / színvalak mögötti képeket, hogy az leírhatatlan. :D Mindössze két képet hoztam erről a gyönyörű szőke, kékszemű női óriásról. Ez a csaj ha páncélban van is lenyűgöző. :D Nem csak gála cuccban tudja lenyűgözni az embereket. :D
Olyan cuki, hogy magasabb a pasiknál. :) Élvezem már, hogy a pasik mennyire bújnak. :D Főleg a Jaime Lannistert alakító Nikolaj. :DDD Szóval szép a csaj így is de nagyon. :)
Na igen :D Jelmezes Brienne-s Vérebes és dublőrös. :D Hát vicces ám, hogy pasi a csajszi dublőre és szerintem Gwen magasabb is...:) A véreb dublőre nagyon nem hasonlít. :D Az eredeti jobb. :D Imádom az ilyen képeket, és Gwenről ritka az ilyen. :D De jó, hogy egyáltalán van. :) És én meg is találtam. :D
          A másik filmes és egyben könyves mániám a Harry Potter sorozat. :D Imádom, de nem a Potter kölyköt, hanem  inkább a halálfalókat meg Voldyt szeretem. :D I Love Voldy <3. :D Meg hát a kedvenc női karakterem és hősöm az nem más mint Bellatrix Black Lestrange (ki hitte volna...ez a blog neve is :DDD). Na ő az a nő, akit az őrültsége ellenére is szeretni tudok. :D Mert őrült szadista rasszista de nagyon nagyon tud valamit. Szerelmes egy pasiba, aki viszont nem szereti őt, és ez azért nagyon kemény dolog. Le a kalappal. 

Na igen. :D Egy kis traccsparti, csak úgy csajosan. :D Vajon Hermióne is annyira élvezte a dolgot? Szerintem nem. :D

A Bellát megformáló szinésznőt, pedig egyszerűen imádom. :D És így a végére ma tőle hoztam egy kis idézetet. :D Nagyon igaza van. :) Mára ennyi lenne. :D
BYE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése