2014. szeptember 29., hétfő

Kerek Szám a 100...:D

                             Hali! :3
             Na elérkeztünk a 100-hoz. :D Ez a 100-ik bejegyzés. :D El is húzzuk mint a taknyot dolog lesz. Mert van itt mit mesélni. :D Kezdem az elején. :3 A tegnap moziban voltam, és megnéztem a Sin City második részét. :D Valami eszméletlen király volt. :D Igazából az első részből nem sokra emlékszem, de nagyon tetszett azt tudom. Mellesleg a második résznek semmi köze nincs az elsőhöz. Hát aki teheti, és kedveli az ilyen képregény stílusu filmeket, annak nagyon-nagyon ajánlom. Én imádtam, meglehet, hogy képregény függő leszek a végén. :D Hát na a filmen jelen van Jessica Alba, és a striptíz. Szerintem az a csaj is megélhetne a testéből. Ahogy a filmiparban elég sokan. Akkor még mellé jön egy kicsit Bruce Willis-is. Bár mint szellem, mert ugye ő meghalt az első részben. :D Na de akkor új karakternek lőn Eva Green és a TEST. Na ő az aki ha minden filmjében esetleg minden másdosik filmjében nem mutogatja adottságait, akkor egyszer sem. Magyarán a csöcséért mennek moziba. :D (Én mondjuk nem.) Na de Eva Greent nevezhetnénk Miss Csöcs-nek is. Na de Eva csöcsei mellékesek.  A film nagyon jó, szerintem üti a képregény minőségét is. Na nem mindha az eredetinél jobb lenne, mert a képregény biztosan jobb. :D Na de aki teheti tényleg nézze meg, mert nekem nagyon tetszik. :D 
És lőn sexy plakát. :D Na erről ennyit. :D

És csütörtökön lőn végre Peaky Blinders. A második évad VÉGRE. Már annyira várom, mióta bemonták, hogy lesz második, na azóta. :D Amióta kijött az első promó na azóta nagy lázban égek, és várom, hogy végre megnézhessem. Már nem kell sokat aludni addig. :3 
Na persze ebben is van Helen McCrory. :D Hát na vajon miért is nézem? Naná, hogy Helen az egyik ok. :D A mási ok Joe Cole barátom. :D Az angol álompasiim egyike. :D A másik Jamie Campbell Bower. :D Majd róla is írok egyszer! :3 Na de Joe Cole barátomról is hozok pár képet. :D Imádom azt a fiatal hapsit. :3 Annyira kis cuki, meg annyira jó szinész. :D
Helen és az ő haja. :3 Amit, mellesleg azért imád ő is, mert úgy néz ki vele, mint Janis Joplin. :D Amúgy nagyon jól áll neki ez a fajta haj. :D Úgy bírom a stílusos, és főnökasszony, cigis Poll nénit. :D Pollyanna a becses neve, akitől a Shelby család minden egyes tagja fél mint a tűztől. És ez mellesleg vicces szituációkat okoz a sorozatban. :D
A Shelby fiúk és a családi autó. :D Tommy a góré igazából, de azért Polly néninél nem nagyobb főnök. :D Középen van John, akit Joe Cole alakít. :D A kép másik szélén a bajuszos hapsi meg a legidősebb Shelby fivér Arthur. Na ő az aki Polly néni legnagyobb alárendeltje. :D Mondjuk az összes hapsi retteg a nőtől. :D
John Shelby bekeményít. :D Na de annyira várom, hogy végre full epizódot nézhessek, hogy az leírhatatlan. :D
Na a 100 is eljött. :D Megyek is, mert az egyetem nem vakáció. :D Pedig nem volna rossz. :D Na de lesz majd az is. :D
BYE




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése