2014. szeptember 15., hétfő

Sztárban a Sztár? Avagy aki tud az tud :3

                        Hali!:)
          Nagyon érdekes dolgot fogok most csinálni. Egy TV műsort fogok kritizálni, ez többek között azért is érdekes, mert ilyet nem szoktam. :D És egy picit izgulok, hogy milyen lesz majd a kritika. :) A film az egy dolog, ez egy zenés műsor az egyik nagy kereskedelmi csatornán. :D A műsor neve: Sztárban Sztár. Na igen a vasárnapi adás érdekes volt. Többek között azért, mert az egyik nagyon nagyon kedvenc énekesnőm nek kellett egy másik nagyon nagy kedvencem bőrébe bújnia. :D Keresztes Ildikó, akit nagyon nagy tehetségnek tartok, és ezzel az előadással megmutatta nekem, hogy milyen fantasztikus előadó, mert ugye tornászni és énekelni egyszerre nagyon nagyon nehéz. Neki mégis sikerült, hát a pofám leszakadt...szó szerint. :D Bajban voltam a dologgal és bevallom féltem, hogy nem az lesz amit várok. Vagyis Pink nagyon nagy kedvencem, és kiskorom óta nagy rajongója vagyok (Ildinek is). Pink egyedi hangját és mozgását nehéz feladat leutánozni. De az a félsz, ami kezdetben még bennem volt, hát az egy kettőre elszállt. :D És igen tökéletesen átjött a dal értelme, és hát be kell vallanom, hogy annyi idősen mint Keresztes Ildikó én is nagyon szeretnék úgy mozogni. Kurva jó volt. :D Imádom, amiért nem cseszte el, mert Pink az mégis csak Pink. :D 
LINK : https://www.youtube.com/watch?v=YLGujvr4DZg&list=UUZXc2s97ubN4BLOV9WLZWcQ
És hát igen :D Mindenki döntse el, hogy neki tetszik-e vagy sem. Én mindenesetre imádtam. Két tökéletes hangú és nagyon nagy tehetségü énekesnőről van szó. Abszolút bolondok, a szó legnemesebb értelmében. :D Imádom a bolond embereket. Annyira jóóóók, sokkal viccesebbek vagyunk, mint a szürke emberek. :)
És hát igen Pink! :) Őt már nincs hova fényezni, egyszerűen tökéletes. :D Bár senki sem az, de számomra nagy példakép az biztos. :)
És a Londoni Fashion Week részét nem fejeztem be, ugyanis Helen McCrory is elment Fashiont nézni. Ami kábé csontkollekciók felvonulását jelenti. Bár tény, hogy Helen is elmehet csontkollekciónak...ha valaki 2 gyerek után így néz ki az nagyon tud valamit, vagy csak jók a gének. :D 
És az a ruha, valami eszméletlen. Imádom, amikor az ilyen csini cuccokat sportcipővel párosítják. Helennek alapjáraton nagyon jó stílusa van. Mindig izlésesen öltözködik, és ha valaki tudja, az estélyi ruhát sportcipővel viselni, akkor az ő. :D És nagyon szép a cipő. :DD
Azt hiszem, hogy mára ennyi. Már reggel fel kell kelni nagyon korán, amit utálok...szóval nem ülök fennt túl sokáig. :) 
BYE



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése