2014. szeptember 16., kedd

Telik a hét...túl gyorsan

            Hali!:)
            Ma volt az első normális napom az egyetemen! Kicsit olyan a hely, mint a Roxfort! :D Ez nekem nagyon nagyon bejön. Na de legalább már ismerek pár embert és nem vagyok egyedül teljesen! :) Ez meg jó dolog azt hiszem! 
              Sajnos elég sokszor idegesítem magam szarságok miatt! Ez körül belül minden nap megesik velem-.-! Leginkább kedvenceim szidalmazása miatt leszek ideges. Ez eléggé fel tud húzni! Nem szoktam internetes cikkek alá kommenteletni, de van ám olyan cikk vagy vélemény, ami mellett nem tudok csak úgy elmenni szó nélkül! Ha én véleményt írok az jó hosszú és nem éppen finom és nőies. Ez mondjuk nem éppen jó, csak az van, hogy én kb 2 órákat gondolkodom azon, hogy mit írjak, amiben nem minden második szavam káromkodás...ez időnként meg is oldható! Próbálkozom! ;) Na de sebaj, kimondom, amit gondolok és nem köntörfalazok, azt nagyon utálom.
                Egy kis témaváltás! Megint Fashion Week. A mai nap "áldozata" Gwendoline lesz! A cucc amiben van inkább nem kommentálom! Nincs bajom vele, de na...Gweni méreteihez képest gyönyörű. Na de inkább itt a kép, és mindenki döntse el maga, hogy tetszik-e vagy sem! :)

"Kicsi" Gweni.;) Csak ennyit erről! :)
                És hát így a végére Tarjuska és az ő cipője! Amitől kábé nem csak az én pofám esik le! De inkább lássuk milyen!;)
O.O Csak ennyit tudok mondani! Ez beszarás...de tényleg. És Tarjus live-ban is ilyenekben tolja! Na meg ugrándozik rendesen meg minden amit nem sokan csinálnának utánna! Minden esetre le a kalappal az asszony előtt! ;) 
              Megint késő van és a szemész is lefárasztott rendesen-.-! Meg új szemcsim lesz :3! Meg minden cucc! Na de megyek, mert holnap megint korán kell kellni...
                         BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése