2014. szeptember 28., vasárnap

Késés...MEDEA és az orosz Istennő :3

                         Hali! 
          Sajnos kezdek visszatérni, ahhoz a rossz szokásomhoz, hogy nem írok minden nap....Hát elnézést...de igazából az volt, hogy pénteken nem voltam itthon. Illetve mikor hazajöttem megnéztem a Medea-t VÉGRE! Aztán elmentem dolgozni és szombaton későn értem haza. Na kábé ennyi oka van amiért nem írtam. :D
          Na akkor Végre megnéztem a Medea-t with Helen McCrory. :D Na ki hitte volna. :) Na de itt lesz ám egy kis fényezés, mert Helent igazából még színházi darabban nem láttam. Filmben elég sokban, ott sem maradt el a hatás. De a darab az valami eszméletlen. Hát ugye az van, hogy Medea egy idegroncs már a darab elején, mivel elhagyta a férje. És a darab végére teljesen bedilizik, és megöli a gyermekeit. Na hát az van, hogy Medea-nak kb 2-3 percenként sírnia kell, és annyira nagyon nagy tehetség a csaj, hogy tényleg képes 2 percenként sírva fakadni és remeg és minden. Annyira jó a csaj, hogy díjjat kellene kapnia a szerepért. :D Hát és az a dráma, amikor megöli a két gyermekét az valami eszméletlen. Fúúú hát azt látni kell de tényleg. :D




Na hát ez a bejegyzés is tele lesz Helen McCrory-val. :D Na de ennyi volt a Medea. Aki teheti nézzen bele. Tényleg felejthetetlen élményt okoz. Nekem is az lett és még elég sokszok meg fogom nézni. :D 
                 A minap azaz pénteken mutattak nekem egy egy fenomenális énekesnőt. Aki az Ororsz Voice c.műsorban tűnt fel a tavaly. Hát hang alapján engem meggyőzött, először csak a hangot hallottam. Aztán megnézem a nőt...hát ö...egy akkora stílus bomba, hogy azt látni kell de tényleg. :D Na de mutatom is. :) 
LINK : https://www.youtube.com/watch?v=QTxrwYzl6f8

A csaj, aki mellesleg 44-éves. :D Név szerint : Nargiz Zakirova, a hölgy, aki a képen látható. Annyira de annyira menő. Imádom a kopasz nőket. :D Mondjuk azért, mert nekem is volt kopasz fejem, igaz, hogy csak 2 oldalt, de akkor is. :D Nagyon nagyon jól néz ki a csaj. Bírom már, hogy csak egy helyen van haja. :D Meg a fejtetkó is nagyon nagy, meg a piercing a szájában meg a nyelvében valami nagyon nagy. :D Imádom az ilyen embereket. :D Nagyon nagy a csajszi. :)
Na kb ennyi, mert aludni is kell néha. :D Na majd még jelentkezem, hátha több időm lesz majd holnap vagy nemtudom mikor. :D 
BYE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése