2014. szeptember 21., vasárnap

McCrory és a TEST :D

          Hali!:)
          Na a mai bejegyzés is Helen McCrory-ban gazdag lesz! :3 Hát mert azért van itt mit beszélni róla! :D Például azt, hogy 46-évesen én is ilyen testet akarok. :))) Mondjuk tény, hogy 2 gyerek után irigylésre méltó teste van! :D 
Amint ezt az alábbi fotósorozat is mutatja nagyon nagyon jó nő! Sexy 46 évesen is, és ez nagyon nagy dolog más ennyi idősen nem hogy nem ilyen felszabadúlt, de abszolút nem ilyen fiatalos és nem is ilyen gyönyörű! Na persze tisztelet a kivételnek, mert ugye az is akad! 
               Akad még itt néhány fotó, amin szintén Helen látható! Hát igen a Peaky Blinders talán bemutatóján készült...De igazából nem tudom, hogy milyen jeles alkalomból vágták puccba magukat a sorozat színészei! :D Minden esetre nagyon jól néznek ki! ;)
Az első képen Helen Joe Cole mellett áll, akit mellesleg imádok! :D Mert akkora tehetség a srác, hogy az leírhatatlan! :) A másodikon Helen és Cillian Murphy látható! :D De szerintem érdemes nekiülni és végig nézni az első évadot, mert nagyon jó! :) Bár akadnak olyanok akik nem vevők a kosztümös sorozatokra. Hát be kell vallanom eddig én sem voltam nagy fanatikus az ilyesmiben! :D De a Downton Abbey után valahogy megtetszett ez a "műfaj"! Szóval ezek után a Peaky Blinders-t alapból imádtam (imádom most is)!
              Na azt hiszem ennyi lenne ez így mára! :D Mert aludni is kell néha. :D Holnap meg korán kelek!-.- 
                       BYE






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése