2014. szeptember 6., szombat

Ezek a szombatok...:)

           Hali!:)
           A mai bejegyés sem lesz hosszas, mivel elég későn értem haza, meg elég fárasztó napom volt! A korán kelés nagyon fárasztó tud lenni! Na de legalább nem eredménytelen. Sikeresen beiratkoztam és várom az eredményt, ami remélem, hogy pozitív lesz! 
             A pozitív dolgokról, nekem mindig a mosoly jut eszembe! Ami elég fontos, mert hát kit ne derítene jobb kedvre egy őszinte mosoly! Kép is lesz itt a mosolyról, bár mindenki maga döntse el, hogy a mosoly őszinte-e vagy sem...
Voldemort Nagyúr és Bellatrix Lestrange mosolya. Érdekes, hogy pont ezt a két karaktert választottam. Gonoszak, ám mégsem annyira. Furcsa, hogy tipikusan fő gonosz karakterek ám én mégis tudok nekik szurkolni! ;) Sajnáltam, hogy meghaltak a könyv meg a film végén...:(
Na igen! :D Ez az a fotó, amit nem kommentálok, mert annyira Igaz! :)
               Nem tudom említettem-e már, hogy kifejezetten a Twilight utálók táborát erősítem! Mivel nem bírom a nyálas szerelmes sztorikat! A vámpírokat kifejezetten bírom, de csakis azokat, akik emeri vért szívnak! ;) No de nem ítélkezem úgy, hogy nem láttam a filmet! Mert igen láttam az összeset! És kb a mellék karaktereket bírom! A Cullen family-ből kb Edwárdon meg Bellán kívül midendkit bírok! :D 
Ez a kép annyira cuki, hogy nem maradhatott ki! :) Esme a legjobb! :D
            Így a végére még egy kis Trónok harca! Mert érdekes, hogy ki mire használja, azt a híres térképes asztalt! ;) Stannis nagyúr nagyon adja! :D
                Hát így a végére egy idézetet gondoltam, a mosolyról! ;) "Az ember egész életében egyenes úton halad a sír felé, az arcunk csak beburkolja a koponyánkat egy ideig. Feszítsük meg hát ezt a koponyaburkolatot, és mosolyogjunk!"
               Ezze búcsúzom! :) BYE



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése