2014. szeptember 4., csütörtök

Könyvek, Filmek és a többi :D

                 Hali! :)
                 Van mit mesélni az a helyzet...igazából, azt hittem nem lesz miről írni. :D De tévedtem, és ez megnyugtat. :D 
Elég nagy Királyok Csatája lázban égek, mivel éppen most olvasom. És imádom, az első kötetet hamar elolvastam, pedig érettségi időszak volt. :D No de ha nekiülök olvasni kegyetlen mértékben ''falom'' a könyvet. George R. R. Martin egy ISTEN. :D Nagyon király író, és nem hittem volna, hogy ennyire meg fog majd a stílusa...mivel elég perverznek mondják. Hát meg kell mondjam...igen van benne sex is, de nem 90%-a, hanem max 35-40 :D a többi háború. :D De nagyon tudom ajánlani olvasni, mert olvastatja magát. :D 
Csak, mert ez a kép haláli. :))))
              A mai világban rengeteg film kerül a mozikba. Sajnos ezek közül kevés az olyan, amely valóban megéri a péznt, amit belefektetnek. Van olyan film, amit látni szerenék, és amiért moziba is elmegyek. Rászoktam a mozizásra igazából :D. Mivel sok filmet csak színészekért nézek meg. :D Például Helena Bonham Carter miatt, fogok majd jövőbe moziba menni, mikoris kijön majd a Hamupipőke. :D Ahol Helena lesz a jótündér. Ami modjuk vicces lesz, mert régen láttam már pozitív szerepben.
                                              Amelyik filmet most tényleg tűkön ülve várom, az a Fekete ruhás nő második része. :D Az elsőt imádtam, és a könyvet olvastam, hát a könyv okésabb volt nekem. Mondjuk lehet azért, mert nem bírom a főszereplőt alakító srácot. :D Nevezetesen ő Harry Potter. :D Na igen a második rész előzetesen rendesen ilyesztő. Mondjuk én nem vagyok az a félős fajta, de most redesen beijedtem. :D A film egyik főhőse Helen McCrory lesz, akit szintén imádok. :D A második rész címe : The Woman in Black - Angel of Death. :D Hát remélem adja majd az első film szintjét, sőt én jobbra számítok, Helen miatt. :D Úgyhogy izgatottan várom. :)
Első hivatalos kép Helenről. :D
És itt van az előzetes is. :D Link : https://www.youtube.com/watch?v=QSw-nIj37VU

Ha már a színészeknél vagyunk. Imádok rátalálni régi fotósorozatokra, főleg ha azelőtt nem láttam még ezeket. Van ám pár jó kis talán 2010-es kép Helenáról. :D


Csak Helena. :D Imádom az egész nőt. Az a haj :3 az a szemüveg...ááá annyira élvezem a stílusát. :)
Ez jó. :D Kellene egy ilyen :D Csak pénz is legyen rajta. :D Tywin nagyúrnak túl sok pénze már nincs. Úgy látszik, hogy Braavos-ban is válság van. :DDD :) Ezt így befejezésnek. :D BYE :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése