2014. szeptember 7., vasárnap

Filmes, kritikás meg színészes

             Hali!:)
             Mivel régen volt már filmkritika, ezért ezt most pótolnám! A tegnap filmes délutánt rendeztem, ami így a vakációban elég gyakori volt! Mivel hamarosan egyetemista leszek...az időm sem lesz több viszont a filmekre még kevesebb időm lesz...:( Na de addig kell nézni, amíg van idő! :)
                No ezt én a minap meg is tettem! A választás egy Misztikus, néhol egy kis Horrorisztikus beütéssel rendelkező Thrillerre esett, melynek címe: Dorothy Mills! Alapból kedvelem a betegebb filmeket, szóval úgy is ültem neki a dolognak, hogy biztosan jó lesz! Hát és van amikor színészekre keresek rá és úgy választok filmeket! Na ez most is így alakult, ugyanis Carice van Houten a film főhőse! 
              
 
              Na igen...kezdjük a dolgokat az elején. Az egész film egy szigeten játszódik, ahonnan ugye nem lehet olyan könnyen meglépni! Meg adott egy abíciózus fiatal és persze Szép psichológus nő! Mellé jön egy beteg kinézetű kislány. Akin segíteni akarnak...meg ilyenek! 
Maga Dorothy, akiben elég nagy a tömeg! Ezt nem kell félreérteni, mivel a kislánynak több személyisége van, vagyis többen laknak benne...hát na skizó a kiscsaj! ;)
A főhős nő Jane Morton! A kis Carice a megformáló! 
              Nekem tetszett a film, nagyon is! Furcsa volt, ugyanakkor elgondolkodtató is. Na de ajánlani nagyon tudom! Egyszer mindenképpen érdemes megnézni, néha azért be-be fosatós a hangulat, de ettől válik izgalmassá! A sztorit direkt nem fejtem ki, hogy majd mindenki nézze meg szépen! ;) 
Búcsúzóul még 1 kép! Na mára ennyi lenne! BYE



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése