2014. szeptember 2., kedd

Igyekszem...

             Helló :)
             Sajnos már Szeptember van. Lejárt a nyár is sajnos. Akad, akinek megkezdődött az iskola is...Hát nekem nagy szerencsére még nem. Bár én ma dolgozni voltam, ami csak a javamra vállt. :) Legalább nem ültem otthon, és még fizetnek is. :D Kell ennél több? Holnap mondjuk korábban kelek és korábban kezdek. 
             Az iskolába járóknak itt lenne egy kép, ami teljesen igaz. :) Hajrá és nem kell túlzásba vinni a tanulást, mert még megárthat. :D
El kell mesélnem, hogy jövő héten iratkozom be az egyetemre. :) Hát igen...ez is lejött, igazából nagyon félek ettől az új ''élettől''! Teljesen új hely, új társaság és új tanárok, új helyzet. Furcsa lesz, de ugyan akkor várom is. Félelemmel teli izgalom, azt hiszem, hogy ez a helyes megfogalmazás. Remélem tetszeni fog az új hely. No de az még odébb van. Addig is dolgozom, hogy lefoglaljon. :D
A minap találtam egy pár új képet Gwendoline Christie-ről. :) Annyira jól néz ki rajta. :D Valami filmes esemény meghívottja volt.

Itt is lenne ő. :) Annyira élvezem a haját és az androgün stílusát. :D
                   Rengeteg sorozatot nézek. Az egyik legújabb kedvencem a Penny Dreadful címre hallgató angol sorozat. Eddig csak egy évad jelent meg, alig várom a következőt. :) Elég érdekes sorozat, egy picit horror, boszorkányos és vámpíros. Bár nem az a klasszikus VÁMPÍR LÁV, aminek nagyon örülök. Aki szereti az ilyen betegebb filmeket, annak melegen ajánlom ezt a sorozatot. Mondjuk, az angol sorozatokat kedvelőknek is ajánlani tudom, mivel nagyon angol, ez egy nagyon nagy pozitívum a    szemeben. :D

A képen a sorozat főbb szereplői láthatóak. :) Eva Green a főszereplő, akit mind eddig nem kedveltem túlzottan. Érdekes karakter, ha vonaglós, és megszállós nőket kell alakítani, biztosan Eva a megfelelő választás. Most sem lett a kedvencem, de mindazonáltal megkedveltette magát velem. :D Megkedveltem az általa játszott karaktert is a sorozatban. :) Kinek mi. :D Ha pucérkodó Eva Green kell a népnek, azt is megkaphatja. :D Engem mindazonáltal nem a meztelenség és nem a fokozott szexualitás fog meg az ilyen stílusu sorozatokban. A történet az ami leginkabb lekot, es a komplex karakterek bemutatasa. Tetszik, hogy minden karkatert részletesen bemutatnak. És a történetet nem csak egy szenszögből ismerem meg. :D

No de azt hiszem, hogy mára búcsúzom. :) Bye bye :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése