2014. szeptember 12., péntek

Hupsz -.- :S

              Hali!:)
            Na ennyit a mindennapi irogatásról...:/ Na de az van, hogy elutaztam és nem volt mikor, meg nem volt WiFi sem, ahol megoldhatnám a dolgot! De mostmár megoldottam! :D
             Az a nagy lényeg, hogy eljöttem ide én is shoppingolni!:))) Ami amúgy tök vicces, mert ezt otthon is tudnám :3. De valahogy itt jobb! 
             Amúgy Édes Merlin felvettek az egyetemre!!!! Csütörtök reggel hívtak, hogy felvettek, és menni kell a hely miatt! Elmentem minden fasza volt ;)! Hétfőn kezdek, mondjuk ilyen összerázós hét lesz! Izgi! Kíváncsian várom, hogy mi lesz!
               
Nem tudom, hogy miért pont Ezt a képet választottam! Mondjuk azért, mert ez olyan tipic Tarjus! Olyan beleéléssel énekel, hogy az valami eszméletlen! :) Ezért is szeretem nagyon, de nagyon! :D
              Így a végére egy Ellen Ripley (Sigourney Weaver) kép is belefér! Ez mondjuk az egyik kedvencem, mert a történet aszerint Ripley itt már klón, méghozzá a 8-as számú! :3 Imádom, amikor félig szörny, mert akkor picit összetettebb a karaktere! :)
                Na igen, szerintem mára kb ennyi! Lehet még jelentkezem, de nem igérek semmit...:)
                        BYE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése